Klientų kombinuotų vežimų transportinio aptarnavimo poreikių ekspertinis vertinimas
Santrauka
Nagrinėjama klientų transportinio aptarnavimo problematika ir specifika, norint siūlyti klientui išskirtinai jam
subalansuotą paslaugą. Transportinio poreikio reikalavimai, kuriuos formuoja ir įmonės veiklą diktuoja klientas priklauso
nuo kliento supratimo, kokios paslaugos jam reikia ir būtent kokius reikalavimus jis kelia vežėjui. Sunku įvertinti, kokia šiuo
metu situacija yra rinkoje, todėl klientų poreikius tiksliausiai gali apibrėžti ekspertai. Išskirti ir apžvelgti trys pagrindiniai
veiksniai, kurie priverčia modeliuoti ir pritaikyti krovinio transportavimo organizavimą individualiai pagal klientą. Pateikti
tam tikri duomenų ir dokumentų analizės duomenys iš darbo praktikos pagal klientų reakciją į paslaugą ir paslaugos kokybės
aspektus svarbius klientui. Tyrimo rezultatų analizė turi parodyti nuo ko labiausiai priklauso, kokio krovinio vežimo organizavimo
nori užsakovas. Pagal dirbamo darbo metu surinktus duomenis ir vadovo atsakymų analizė apibendrinu, kad paslaugos
lygio nustatymas priklauso nuo kliento gabenamo krovinio pobudžio, vertės, skubos, transporto rušies, kuria gabenami
kroviniai, bei transportavimo nuotolio.