• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientų kombinuotų vežimų transportinio aptarnavimo poreikių ekspertinis vertinimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
transportas-lt-196-200.pdf (269.4Kb)
Data
2012
Autorius
Simanavičius, Bernardas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Nagrinėjama klientų transportinio aptarnavimo problematika ir specifika, norint siūlyti klientui išskirtinai jam subalansuotą paslaugą. Transportinio poreikio reikalavimai, kuriuos formuoja ir įmonės veiklą diktuoja klientas priklauso nuo kliento supratimo, kokios paslaugos jam reikia ir būtent kokius reikalavimus jis kelia vežėjui. Sunku įvertinti, kokia šiuo metu situacija yra rinkoje, todėl klientų poreikius tiksliausiai gali apibrėžti ekspertai. Išskirti ir apžvelgti trys pagrindiniai veiksniai, kurie priverčia modeliuoti ir pritaikyti krovinio transportavimo organizavimą individualiai pagal klientą. Pateikti tam tikri duomenų ir dokumentų analizės duomenys iš darbo praktikos pagal klientų reakciją į paslaugą ir paslaugos kokybės aspektus svarbius klientui. Tyrimo rezultatų analizė turi parodyti nuo ko labiausiai priklauso, kokio krovinio vežimo organizavimo nori užsakovas. Pagal dirbamo darbo metu surinktus duomenis ir vadovo atsakymų analizė apibendrinu, kad paslaugos lygio nustatymas priklauso nuo kliento gabenamo krovinio pobudžio, vertės, skubos, transporto rušies, kuria gabenami kroviniai, bei transportavimo nuotolio.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Simanavičius, Bernardas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157288
Kolekcijos
  • 15-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2012) / 15th Conference "Transport Engineering and Management" (2012) [87]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis