Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBalsienė, Vilma
dc.contributor.authorSūdžius, Vytautas
dc.date.accessioned2025-04-23T13:08:50Z
dc.date.available2025-04-23T13:08:50Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157403
dc.description.abstractSmulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonės nulemia šalies ekonomikos augimą ir teikia bendrą naudą kuriant naujas darbo vietas ir sprendžiant nedarbo klausimus. Smulkaus ir vidutinio verslo efektyvumas ir sėkmingas darbas priklauso nuo jo gebėjimo augti ir sėkmingai konkuruoti rinkoje. Siekdamos išlikti ir nuolat klestėti, įmonės turi priimti rinkos iššūkius ir netradicinius sprendimus, nes išorės veiklos sąlygos darosi vis sudėtingesnės. Konkurencinio pranašumo siekimas verčia įmonę išlaikyti bent keliais punktais didesnį augimo laipsnį nei vidutinis. Išsivysčiusiose pasaulio šalyse smulkios ir vidutinės įmonės konkuruoja su stambiomis organizacijomis, tai leidžia pagerinti jų teikiamų paslaugų ir produktų kokybę bei neretai ir sumažinti kainą. Straipsnyje tiriamas smulkaus ir vidutinio verslo konkurencingumo išsaugojimo veiksniai, Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo situacija, pagrindinės problemos ir konkurencingumo didinimo galimybėsen_US
dc.description.abstractSmall and medium business (SMB) enterprises are determined by the country's economic growth and provide benefits for creating jobs and dealing with unemployment issues. Small and medium business efficiency and success of the work depends on its ability to grow and successfully compete in the market. In order to survive and thrive in constantly, the company has a market challenges and innovative solutions as the external field is increasingly complex. Pursuit of competitive advantage to maintain the company makes at least a few percentage points higher rate of growth than the average. In developed countries, small and medium-sized businesses compete with large organizations is a way to improve their service and product quality and often reduce the price. The paper studied the small and medium - sized businesses competitive factors in the preservation of Lithuanian small and medium business situation, major challenges and opportunities for enhancing competitiveness.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectsmulkus ir vidutinis verslasen_US
dc.subjectsmulkios įmonėsen_US
dc.subjectkonkurencingumasen_US
dc.subjectkonkurencingumo didinimo veiksniaien_US
dc.subjectfinansinė paramaen_US
dc.subjectinvesticijosen_US
dc.subjectinvesticijų valdymasen_US
dc.subjectpaskolosen_US
dc.titleSmulkių įmonių investicijų, skirtų konkurencingumui stiprinti galimybesen_US
dc.title.alternativeSmall companies investments to enhance competitiveness of optionsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeFinansų valdymasen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references18en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą