Show simple item record

dc.contributor.authorSimanaitytė, Jovita
dc.date.accessioned2025-04-24T08:25:54Z
dc.date.available2025-04-24T08:25:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157413
dc.description.abstractBendroji įmonių socialinė atsakomybė – savanoriškos komercinių įmonių pastangos įtraukti socialines ir aplinkos problemas į jų bendras veiklas ir ryšius su suinteresuotomis šalimis. Straipsnyje pateikiama socialiai atsakingo verslo samprata mokslinėje literatūroje. Išskiriami svarbiausi ĮSA aspektai. Identifikuojami vidiniai ir išoriniai veiksniai, kurie daro didžiausią įtaką socialiai atsakingo verslo plėtrai. Taip pat ypač daug dėmesio skiriama Pasauliniam susitarimui, kuris straipsnyje akcentuojamas kaip viena svarbiausių iniciatyvų, veikiančių ĮSA srityje tarptautiniu mastu. Atlikta ES Žaliosios knygos bei ISO standartų analizė. Įvardijamos svarbiausios priemonės, kurių pagalba būtų galima plėtoti ĮSA. Naudoti mokslinės literatūros bei dokumentų analizės metodai.en_US
dc.description.abstractGeneral corporate social responsibility – the voluntary efforts of commercial companies to include social and environmental issues into their overall business activities and relationships with stakeholders. The article presents the concept of socially responsible business in the scientific literature. It distinguishes the most important aspects of CSR. Identify internal and external factors that have the greatest impact on the socially responsible business development. Also, pay particular attention to the Global Compact, which highlighted article as one of the key initiatives operating in the field of CSR at international level. Carried out in the EU Green Paper on ISO standards and analysis. Identifies key measures that would allow the development of CSR. The use of the scientific literature and document analysis.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectsocialiai atsakingas verslasen_US
dc.subjectekologiškas produktasen_US
dc.subjectkokybėen_US
dc.subjectsuinteresuotosios šalysen_US
dc.subjectISOen_US
dc.subjectsocially responsible businessen_US
dc.subjectenvironmentally friendly producten_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectstakeholdersen_US
dc.subjectthe ISOen_US
dc.titleTarptautinio socialiai atsakingo verslo plėtraen_US
dc.title.alternativeSocially responsible international business developmenten_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeTarptautinė ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references18en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record