Tarptautinio socialiai atsakingo verslo plėtra
Santrauka
Bendroji įmonių socialinė atsakomybė – savanoriškos komercinių įmonių pastangos įtraukti socialines ir aplinkos problemas į jų bendras veiklas ir ryšius su suinteresuotomis šalimis. Straipsnyje pateikiama socialiai atsakingo verslo
samprata mokslinėje literatūroje. Išskiriami svarbiausi ĮSA aspektai. Identifikuojami vidiniai ir išoriniai veiksniai, kurie daro
didžiausią įtaką socialiai atsakingo verslo plėtrai. Taip pat ypač daug dėmesio skiriama Pasauliniam susitarimui, kuris
straipsnyje akcentuojamas kaip viena svarbiausių iniciatyvų, veikiančių ĮSA srityje tarptautiniu mastu. Atlikta ES Žaliosios
knygos bei ISO standartų analizė. Įvardijamos svarbiausios priemonės, kurių pagalba būtų galima plėtoti ĮSA. Naudoti
mokslinės literatūros bei dokumentų analizės metodai. General corporate social responsibility – the voluntary efforts of
commercial companies to include social and environmental
issues into their overall business activities and relationships
with stakeholders. The article presents the concept of socially
responsible business in the scientific literature. It distinguishes
the most important aspects of CSR. Identify internal and external
factors that have the greatest impact on the socially responsible
business development. Also, pay particular attention to the
Global Compact, which highlighted article as one of the key
initiatives operating in the field of CSR at international level.
Carried out in the EU Green Paper on ISO standards and analysis.
Identifies key measures that would allow the development
of CSR. The use of the scientific literature and document analysis.