• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tarptautinio socialiai atsakingo verslo plėtra

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2011.010.pdf (90.16Kb)
Data
2011
Autorius
Simanaitytė, Jovita
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Bendroji įmonių socialinė atsakomybė – savanoriškos komercinių įmonių pastangos įtraukti socialines ir aplinkos problemas į jų bendras veiklas ir ryšius su suinteresuotomis šalimis. Straipsnyje pateikiama socialiai atsakingo verslo samprata mokslinėje literatūroje. Išskiriami svarbiausi ĮSA aspektai. Identifikuojami vidiniai ir išoriniai veiksniai, kurie daro didžiausią įtaką socialiai atsakingo verslo plėtrai. Taip pat ypač daug dėmesio skiriama Pasauliniam susitarimui, kuris straipsnyje akcentuojamas kaip viena svarbiausių iniciatyvų, veikiančių ĮSA srityje tarptautiniu mastu. Atlikta ES Žaliosios knygos bei ISO standartų analizė. Įvardijamos svarbiausios priemonės, kurių pagalba būtų galima plėtoti ĮSA. Naudoti mokslinės literatūros bei dokumentų analizės metodai.
 
General corporate social responsibility – the voluntary efforts of commercial companies to include social and environmental issues into their overall business activities and relationships with stakeholders. The article presents the concept of socially responsible business in the scientific literature. It distinguishes the most important aspects of CSR. Identify internal and external factors that have the greatest impact on the socially responsible business development. Also, pay particular attention to the Global Compact, which highlighted article as one of the key initiatives operating in the field of CSR at international level. Carried out in the EU Green Paper on ISO standards and analysis. Identifies key measures that would allow the development of CSR. The use of the scientific literature and document analysis.
 
Paskelbimo data (metai)
2011
Autorius
Simanaitytė, Jovita
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157413
Kolekcijos
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) [30]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis