Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSokolnikaitė, Rugilė
dc.date.accessioned2025-04-24T08:26:58Z
dc.date.available2025-04-24T08:26:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157414
dc.description.abstractThe article presents the view of logistics internationalization under the basis of marketing influence. Transport is a connecting–link between manufacturer and customer. And marketing is one of the aspects that affect this connection. So paper focuses on theory of logistics internationalization strategies with examples of Lithuanian companies and analysis of marketing theory. Empirical research was made in order to find the impact of marketing to global logistics market and make suggestions how to use it to improve internationalization of logistic companies.en_US
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamas marketingo priemonių poveikis logistikos įmonių internacionalizacijai. Transportas yra sąsaja tarp gamintojo ir vartotojo, sujungianti visus procesus į bendrą logistikos grandinę. Įmonė norinti teikti paslaugas tarptautiniu mastu turi nustatyti klientų poreikius ir juos patenkinti. Šiam tikslui yra naudojamas marketingas, kuris yra vienas iš veiksnių lemiančių šį ryšį. Taigi straipsnyje yra detaliai nagrinėjami logistikos internacionalizavimo strategijų modeliai. Lietuvos įmonės pateikiamos kaip pavyzdžiai, vykdant marketingo elementų analizę. Analizės metu atliktas empirinis tyrimas ir nustatytas marketingo poveikis tarptautinei logistikos rinkai bei pateikti pasiūlymai kaip palengvinti transporto įmonių plėtrą.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectlogisticen_US
dc.subjectinternationalizationen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleThe significance of marketing for logistics internationalization strategies’en_US
dc.title.alternativeMarketingo įtaka logistikos internacionalizavimo strategijomsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeTarptautinė ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references26en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą