Virusinė rinkodara
Abstract
Straipsnyje yra analizuojami virusinės rinkodaros diegimo elementai. Nagrinėjamos pagrindinės virusinės rinkodaros koncepcijos, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint įdiegti tokią strategiją ir kaip ją naudoti efektyviai. Siūloma įmonių
veikloje taikyti virusinės rinkodaros principus, siekiant sparčiau didinti vartotojų skaičių. Straipsnyje pateikiamos kelių autorių nuomonės apie tai, ko reikia diegiant virusinę rinkodarą.Taip pat yra analizuojami praktiniai virusinės rinkodaros pavyzdžiai, jų panaudojimas ir reikšmė produkto pardavimui ir platinimui. In this article are discused elements which are needed if you
want to integrate viral marketing strategy in your company and
which ensure that marketing resources are put to highest and
best use. What is it, the virus of ideas, where it lives, and what it
looks like are the questions analyzed in this article. What is
more, there was mentioned some recognizable viral marketing
campaigns and studies the effects they had on product sales,
consumer advocacy and brand awareness. Article presents several
authors opinion, what is required to implement viral strategy
in your company. And finally, it is suggested that the application
of the principles of viral marketing indicate a fast growth of
consumers.