Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorIvanova, Irina
dc.contributor.authorGinavičienė, Jurgita
dc.date.accessioned2025-04-29T06:59:25Z
dc.date.available2025-04-29T06:59:25Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157423
dc.description.abstractStraipsnyje yra analizuojami virusinės rinkodaros diegimo elementai. Nagrinėjamos pagrindinės virusinės rinkodaros koncepcijos, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint įdiegti tokią strategiją ir kaip ją naudoti efektyviai. Siūloma įmonių veikloje taikyti virusinės rinkodaros principus, siekiant sparčiau didinti vartotojų skaičių. Straipsnyje pateikiamos kelių autorių nuomonės apie tai, ko reikia diegiant virusinę rinkodarą.Taip pat yra analizuojami praktiniai virusinės rinkodaros pavyzdžiai, jų panaudojimas ir reikšmė produkto pardavimui ir platinimui.en_US
dc.description.abstractIn this article are discused elements which are needed if you want to integrate viral marketing strategy in your company and which ensure that marketing resources are put to highest and best use. What is it, the virus of ideas, where it lives, and what it looks like are the questions analyzed in this article. What is more, there was mentioned some recognizable viral marketing campaigns and studies the effects they had on product sales, consumer advocacy and brand awareness. Article presents several authors opinion, what is required to implement viral strategy in your company. And finally, it is suggested that the application of the principles of viral marketing indicate a fast growth of consumers.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectvirusinisen_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectstrategijaen_US
dc.subjectrinkodaraen_US
dc.subjectinternetasen_US
dc.subjectviralen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.titleVirusinė rinkodaraen_US
dc.title.alternativeViral marketingen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references10en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą