CRM programinės įrangos nauda recesiniu laikotarpiu
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2011Autorius
Jaruševičiūtė, Vaiva
Ginavičienė, Jurgita
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Straipsnyje yra nagrinėjama CRM programinė įranga, kas tai yra, į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis programinę įrangą, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint efektyviai išnaudoti recesiniu laikotarpiu. Straipsnyje pateikiamos kelių
autorių nuomonės apie tai, kaip tinkamai išnaudoti visas CRM dalis, bei pateikti konkrečių kompanijų pavyzdžiai, kaip jos
pritaiko CRM savo veikloje. In this artickle is been analysed CRM software. Main questions:
what is it, where to put attention when enterprise is choosing
software, how eficiently to use CRM during the period of recession.
The article presents several authors opinion, how to use all
parts of CRM software. Also in this artickle is been analyzing
practical examples of foreign companies, how they have adopted
CRM software and how it has changed their business using
it.