• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

CRM programinės įrangos nauda recesiniu laikotarpiu

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2011.020.pdf (78.21Kb)
Data
2011
Autorius
Jaruševičiūtė, Vaiva
Ginavičienė, Jurgita
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje yra nagrinėjama CRM programinė įranga, kas tai yra, į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis programinę įrangą, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint efektyviai išnaudoti recesiniu laikotarpiu. Straipsnyje pateikiamos kelių autorių nuomonės apie tai, kaip tinkamai išnaudoti visas CRM dalis, bei pateikti konkrečių kompanijų pavyzdžiai, kaip jos pritaiko CRM savo veikloje.
 
In this artickle is been analysed CRM software. Main questions: what is it, where to put attention when enterprise is choosing software, how eficiently to use CRM during the period of recession. The article presents several authors opinion, how to use all parts of CRM software. Also in this artickle is been analyzing practical examples of foreign companies, how they have adopted CRM software and how it has changed their business using it.
 
Paskelbimo data (metai)
2011
Autorius
Jaruševičiūtė, Vaiva
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157424
Kolekcijos
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) [30]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis