Teorinis mobiliosios rinkodaros poveikio vertinimo modelis prekės ženklo žinomumui didinti
Abstract
Šiandieniame verslo pasaulyje didėjant klientų lūkesčiams ir tobulėjant rinkodaros technologijoms, perė jimas prie personalizuotos rinkodaros tampa labai svarbus aspektas prekės ženklams. Mobilioji rinkodara vis sparčiau tampa svarbesnė priemonė kiekvieno prekinio ženklo žinomumo didinimui. Vis dažniau modernizuojanti mobilioji rinkodara bei itin populiarus mobiliųjų telefonų naudojimas atneša sėkmę ir naudą ne tik verslui, bet ir pačiam varto tojui. Straipsnyje išskiriamos pagrindinės mobiliosios rinkodaros priemonės, tokios kaip SMS, socialinė žiniasklaida, vietos rinkodara, rinkodara programose, vaizdo įrašai bei OR kodai. Nemažą naudą mobiliajai rinkodarai atneša ir personalizuotas turinys, kuris padeda prekės ženklams sustiprinti ryšius su klientais bei lemia aukštesnių rezultatų ga vimą. Straipsnio problema – kaip mobilioji rinkodara padeda didinti prekės ženklo žinomumą? Straipsnio tikslas – su kurti mobiliosios rinkodaros poveikio vertinimo prekės ženklo žinomumui didinti teorinį modelį. Straips nyje, remian tis moksline literatūra ir moksliniais straipsniais, analizuojama: 1) mobiliosios rinkodaros, jos priemonių ypatumai bei personalizavimo turinio reikšmė mobilioje rinkodaroje; 2) prekės ženklo žinomumo didinimo teoriniai aspektai. Straipsnyje, remiantis mokslinės literatūros analize, buvo sukurtas teorinis mobiliosios rinkodaros poveikio vertinimo modelis prekės ženklo žinomumui didinti. In today’s business world, with increasing customer
expectations and evolving marketing technologies, the shift to
personalised marketing is becoming a very important aspect
for brands. Mobile marketing is becoming increasingly important
as a means of increasing the visibility of every brand. The
ever-evolving mobile marketing and the very popular use of
mobile phones bring success and benefits not only to businesses
but also to the consumer himself. The article distinguishes
the main mobile marketing tools such as SMS, social
media, local marketing, app marketing, video and QR codes.
Personalised content brings a lot of benefit to mobile marketing
and helps brands strengthen their relationship with customers
and results in better results. The article’s problem –
how does mobile marketing help to increase brand awareness?
The aim of the article is to create a theoretical model for assessing
the impact of mobile marketing on increasing brand
awareness. The article, based on scientific literature and scientific
articles, analyzes: 1) mobile marketing, its features and
the importance of personalised content in mobile marketing;
2) theoretical aspects of increasing brand awareness. Based on
the analysis of scientific literature, a theoretical model for assessing
the impact of mobile marketing on increasing brand
awareness was created in the article.
Issue date (year)
2023Author
Knystautas, DovydasThe following license files are associated with this item: