• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Big data driven e-commerce marketing

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
080_8th_BM_2014-079.pdf (203.9Kb)
Data
2014
Autorius
Pabedinskaitė, Arnoldina
Davidavičienė, Vida
Milišauskas, Paulius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
The development of information technology and growing amount of information and scientists rethink the models and strategies of communication as well as information ma lneadg beumseinnet sasneds usage possibilities. Businesses compete in the fulfilled markets and need to increase efficiency of business performance as well as market share, atract more customers and minimize operating costs by implementing new digital and business technologies. Modern technologies providing digital marketing tools, which could help automate marketing processes, extract data for analysis etc. One of new trend is use of bwiigth d mataa rikne tminagr.k eTthineg e. mTphhisa spiasp iesr b beeinggin bs rwouitghh at no na nea-lcyosmism oef rbcieg a dsa ata p arinoarliytyti cms etahne oorfi ebsu asninde sitss. cAo nrincehc tliionnk between e-commerce and online marketing allows big data analytics to bring additional value to the process and its participants. Based on literature analysis a theoretical online marketing model is being presented. The aim of the article is to analyse and present use of big data analytics for marketing purposes in electronic commerce. Following methods are employed: the comparative analysis of the scientific litera ture, the systems analysis, data analysis.
Paskelbimo data (metai)
2014
Autorius
Pabedinskaitė, Arnoldina
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154551
Kolekcijos
  • 8th International Scientific Conference “Business and Management 2014” [110]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis