• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 17-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2014) / 17th Conference "Business in XXI Century" (2014)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 17-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2014) / 17th Conference "Business in XXI Century" (2014)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tarptautinis marketingas plėtojant logistikos paslaugas: inovatyvūs sprendimai

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
verslas.127.pdf (487.5Kb)
Data
2014
Autorius
Jakučionytė, Kristina
Jakubavičius, Artūras
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje analizuojamas lietuvių ir užsienio autorių požiūris į tarptautinį marketingą bei logistikos paslaugų plėtros galimybes, taikant inovatyvius sprendimus. Norint pasisekimo logistikos ar kitokios srities versle, reikia sistemingai taikyti marketingą ir jo elementus. Tik išsiaiškinus vartotojų poreikius, surinkus informaciją apie skirtingų šalių rinkas, jų ekonominę, politinę, teisinę situacijas galima daryti išvadas kokiam segmentui ir kokiu būdu pradėti teikti paslaugas. Straipsnyje, tarptautinis marketingas yra sugretinamas su logistika. Remiantis įvairių autorių darbais bandoma įrodyti, kad marketingo ir logistikos veiklos derinimas tarpusavyje – būtina priemonė sėkmingai funkcionuojančiam verslui užtikrinti.
 
This paper analyzes the Lithuanian and foreign authors approach to international marketing and logistics development opportunities. For success in the field of logistics or other business, we need the systematic application of marketing and its elements. When community understands users' needs, collected information on the markets of different countries, their economic, political and legal situation we can suggest how to provide services. In article, international marketing is compared with the logistics. Based on the works of various authors trying to show that marketing and logistics business combination - an indispensable tool for a successful business to ensure.
 
Paskelbimo data (metai)
2014
Autorius
Jakučionytė, Kristina
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155905
Kolekcijos
  • 17-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2014) / 17th Conference "Business in XXI Century" (2014) [24]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis