• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Šiuolaikinio turizmo tendencijos ir plėtra

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
verslas.233.pdf (450.3Kb)
Data
2015
Autorius
Korneičiuk, Jekaterina
Pipirienė, Vida
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Augant urbanizacijai ir spartėjant gyvenimo tempui, turizmas tapo natūraliu šiuolaikinio žmogaus poreikiu. Turizmas tai ne tik veikla leidžianti žmogui atstatyti fizines bei dvasines jėgas, malonumų bei nuotykių šaltinis, bet dar ir vienas iš pelningiausių ir sparčiausiai augančių ekonomikos sektorių. Pagal WTO, tiesiogiai turizmo sektoriuje dirba 3 proc. visų pasaulyje dirbančių žmonių ir sukuriama 6 proc. viso eksporto. Vienas turistas sukuria 11 darbo vietų. Šiame straipsnyje analizuojami turizmo augimą skatinantys ir įtakojantys faktoriai, taip pat kaip ir paties turizmo daroma įtaka šalies ekonomikai. Taip pat identifikuojamos šiuolaikinio turizmo tendencijos, kurioms įtakos turėjo socialiniai, demografiniai, ekonominiai ir politiniai faktoriai.
 
At the age of urbanization, stress and stock of time, tourism became irreplaceable way to relax and revive energy. However, tourism is not simply traveling and source of pleasure or adventures, it is also one of the most productive and quickly-developing economic sector. According to WTO statistics 3 percent of employed population is working in tourism sector, and this industry creates 6 percent of World’s GDP. One tourist creates 11 work places in different sectors: restaurants, hotels, souvenir shops and ect. This article is focused on analyzing factors, which influence growth of tourism sector and tourism influence on economics. Also tourism trends what depend on social, demographic, economics, political and other factors are identified.
 
Paskelbimo data (metai)
2015
Autorius
Korneičiuk, Jekaterina
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155916
Kolekcijos
  • 18-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2015) / 18th Conference "Business in XXI Century" (2015) [68]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis