Dabar rodomi įrašai 41-60 iš 66

    • Gamybos sektoriaus organizacijų valdymo efektyvumo didinimas 

      Venskutonė, Ivona; Peleckienė, Valentina (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Straipsnyje analizuojama gamybos sektoriaus organizacijų valdymo efektyvumo didinimo problematika. Remiantis naujausiais Lietuvos ir užsienio autorių atliktais tyrimais, pristatoma valdymo efektyvumo didinimo reikšmė ...
    • Paslaugų verslo pokyčių valdymo darnaus vadovavimo principais modelis 

      Venskutonis, Viačeslav; Oželienė, Danguolė (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Šiuolaikinis verslas, ypač paslaugų sektorius, dažnai susiduria su pokyčiais ir jų valdymo klausimais. Straipsnyje analizuojama pokyčių valdymo, taikant darnaus vadovavimo principus, problematika paslaugų versle. Remiantis ...
    • Strateginio valdymo sprendimų žaliųjų organizacijų plėtrai identifikavimas, didinant žaliąjį tapatumą nematerialiųjų organizacijos išteklių kontekste 

      Smirnova, Juliana (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Pastaraisiais dešimtmečiais didėjant pasaulio visuomenės susirūpinimui dėl visuotinio atšilimo, taršos mažinimo ir darnaus vystymosi tikslų siekio, šiuolaikinės organizacijos yra tiesiogiai veikiamos šių pasaulio visuomenės ...
    • Mažmeninės prekybos įmonių prekės ženklo marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumas socialinėse medijose: APB „Apranga“ atvejis 

      Račkauskaitė, Simona; Tamulienė, Vilma (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Šiais laikais, kai konkurencija rinkoje yra labai arši nebepakanka pateikti rinkai kokybišką prekę ar paslaugą – ne mažiau svarbu yra tinkamai bendrauti su esamais ir potencialiais vartotojais. Net ir geriausias produktas ...
    • Oro linijų bendrovių veiklos tęstinumo iššūkiai COVID-19 pandemijos kontekste 

      Petrauskaitė, Gabrielė; Ježerskė, Živilė (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Straipsnyje aptariami oro linijų bendrovių veiklos tęstinumo iššūkiai, kuriuos sukėlė pasaulinė koronaviruso (COVID-19) pandemija. Pirmoje straipsnio dalyje analizuojami pandemijos sukelti iššūkiai didžiausioms pagal ...
    • Aviacijos sistemos darbuotojų poreikio tobulėti iššūkiai 

      Pašukevičiūtė, Žaneta; Drejeris, Rolandas (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Aviacijos sektorius yra vienas iš sparčiausiai augančių. Nors dabartinis pramonės nuosmukis COVID-19 kontekste lėmė laikiną kvalifikuoto personalo perteklinę pasiūlą, ilgalaikis poreikis vis dar išlieka didelis. „Boeing“ ...
    • Marketingo valdymo veiklų sprendimai skatinant vartotojų socialinę atsakomybę 

      Meliūnaitė, Enrikueta; Jesevičiūtė-Ufartienė, Laima (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Pagrindinę straipsnio idėją ir temą galima pagrįsti šių dienų aktualijomis, susijusiomis su marketingo valdymu ir vartotojų socialine atsakomybe globalinės pandemijos laikotarpiu. Pagrindinis mokslinio straipsnio tikslas ...
    • Lietuvos oro uostų valdymo sprendimai pandemijos metu 

      Matuškevičius, Paulius; Jezerskė, Živilė (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Šiuo metu aviacijos sektorius yra labai stipriai veikiamas pasaulinės pandemijos. Šis veiksnys privertė imtis valdymo sprendimų, skirtų apsisaugoti nuo globalaus poveikio arba sumažinti jį. Vienas svarbiausių ir labiausiai ...
    • Aviacijos verslo strategijų pasirinkimą lemiantys veiksniai 

      Kaušilaitė, Vaiva; Lobanova, Liudmila (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Aviacijos versle taikomos verslo strategijos gali nulemti sėkmingą oro bendrovių veiklą, tad jų pasirinkimas yra išties svarbus. Straipsnyje aptariami veiksniai, kurie daro įtaką aviacijos sektoriui bei jame vyraujančių ...
    • Organizacijų marketingo valdymo modelis nenumatytų atvejų kontekste 

      Lenčiauskaitė, Živilė; Jezerskė, Živilė (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Straipsnyje nagrinėjamas organizacijų marketingo valdymo modelis nenumatytų atvejų kontekste. Šiuolaikiniame nuolat besikeičiančiame pasaulyje, spartėjant globalizacijos procesams marketingo valdymo ypatumai vis kinta. ...
    • Žmogiškųjų išteklių skaitmeninės paieškos ir atrankos būdų bei metodų taikymas Lietuvos organizacijose 

      Lavrinovič, Liubov; Lobanova, Liudmila (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Skaitmenizavimas – informacijos perkėlimas iš fizinės į skaitmeninę erdvę. Pastaruoju metu sparčiai auga žmogiškųjų išteklių (toliau – ŽI) valdymo procesų skaitmenizavimas. Skaitmenizavimas vyksta ir ŽI paieškos bei atrankos ...
    • Vartotojų įsitraukimas socialinio tinklo veiklos tęstinumui užtikrinti 

      Jablonskytė, Augustė; Radzevičienė, Asta (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Statistiniais duomenimis (2021), šiuo metu pasaulyje yra 4,66 mlrd. interneto vartotojų, iš kurių net 4,2 mlrd. yra aktyvūs socialinių tinklų vartotojai. Šiandien jie sudaro 53 proc. viso pasaulio populiacijos. Toks stiprus ...
    • Viešojo sektoriaus organizacijų darbuotojų motyvacijos efektyvumo vertinimas 

      Gudinaitė, Ieva; Peleckienė, Valentina (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Žmogiškųjų išteklių valdymo funkcijų ir procedūrų tobulinimas viešajame sektoriuje yra nuolatinis ir nuolat kintantis procesas. Pagrindinis aspektas, skiriantis sėkmingesnes organizacijas nuo mažiau sėkmingų, yra jų ...
    • Informacinių technologijų poveikis logistikos sektoriaus įmonių žmogiškųjų išteklių valdymui 

      Grigaitė, Gabrielė; Lobanova, Liudmila (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Straipsnyje apžvelgiama žmogiškųjų išteklių valdymo samprata ir sistema. Nagrinėjami pagrindiniai logistikos veiklos ir žmogiškųjų išteklių valdymo procesai ir naudojamos informacinės technologijos šiems procesams valdyti. ...
    • Švietimo organizacijų teikiamų paslaugų kokybės vertinimas 

      Graževičienė, Lina; Skačkauskienė, Ilona (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Straipsnyje analizuojama švietimo organizacijų teikiamų paslaugų kokybė. Dėmesys skiriamas paslaugų kokybės valdymo teorijai, kuri sudaro prielaidas pagrįsti švietimo paslaugas kaip procesą, analizuoti jo etapus, turinį ...
    • Bankininkystės verslo procesų pokyčiai ir jų įtaka žmogiškųjų išteklių strateginiam valdymui 

      Gasinska, Ilona; Lobanova, Liudmila (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Veiklos skaitmenizavimas bankų sektoriuje daro poveikį ne tik bankų klientų aptarnavimo pokyčiams, bet ir kelia iššūkius bankų sferoje dirbantiems žmogiškiesiems ištekliams. El. bankininkystė tapo įprasta bankų veiklos ...
    • Socialiai atsakingo marketingo strategijos formavimas 

      Freitakaitė, Kamilė; Tamulienė, Vilma (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Straipsnyje, remiantis moksliniais tyrimais bei praktinių pavyzdžių analize, nagrinėjama socialiai atsakingo marketingo strategijos reikšmė, svarba ir jos formavimo procesas pelno siekiančių mažmeninės drabužių prekybos ...
    • Baldų gamybos ir pardavimo lyderio nustatymas Utenos regione 

      Drejeris, Rolandas; Staškūnaitė, Aistė (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Straipsnyje nagrinėjama produkto samprata, įsiskverbimo į rinką modelių analizė, skaičiuojamas ekspertų kompetencijos koeficientas, kriterijų reikšmingumas bei nustatomas baldų gamybos ir pardavimo lyderis Utenos regione. ...
    • Socialiai atsakingo verslo praktikos mažose ir vidutinėse įmonėse 

      Dalinkevičė, Laura; Korsakienė, Renata (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Socialiai atsakingo verslo iniciatyvų dažniau imasi didelės įmonės nei mažos ir vidutinės. Įmonių socialinės atsakomybės progresas Lietuvoje vyksta lėtai, ypač mažų ir vidutinių įmonių lygmeniu. Mokslinėje literatūroje ...
    • Vienetinės gamybos valdymo efektyvumo vertinimas: teoriniai aspektai 

      Bareikienė, Rita; Peleckienė, Valentina (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis užsakovai tampa vis reiklesni vienetinei gamybai. Vienetinės gamybos valdymo tema nėra plačiai plėtojama ir tiriama. Šio straipsnio tikslas – apžvelgti ir identifikuoti vienetinės gamybos ...