• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Transporto inžinerija ir vadyba / Transport engineering and management
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientų patirčių valdymo taikymo ypatumai transporto įmonėse veikiančiose B2B verslo modeliu

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
Transportas.2017.006.pdf (248.4Kb)
Data
2017
Autorius
Rodionova, Vera
Vasilienė-Vasiliauskienė, Virgilija
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Šiuo metu transporto įmonėse vyrauja požiūris, kad pagrindinis įmonės veiklos tikslas yra įvykdyti užsakymus mažiausiomis pinigų ir laiko sąnaudomis, tokiu būdu užtikrinant efektyvią įmonės veiklą ir augančius veiklos ekonominius rezultatus. Kokybiškas klientų aptarnavimas ir teigiama klientų patirtis leidžia pasiekti tokių pačių rezultatų, užtikrinant pastovų lojalių klientų skaičių ir naujų klientų pritraukimą įmonėje. Organizuojant transporto įmonės veiklą, yra svarbu pasirinkti tinkamą įmonės valdymo strategiją, kuri orientuota į klientą, jo poreikius ir lūkesčius. Viena iš naujausių taikomų strategijų yra klientų patirčių valdymas (toliau – CEM, angl. customer experience management), kuri remiasi vartotojo potyriais, jausmais ir emocijomis visų jo kontaktų su įmone metu. Šiame straipsnyje yra pristatyta CEM koncepcija ir jo taikymo ypatumai transporto įmonėse, kurių verslo vykdymas remiasi B2B (verslas verslui) verslo modeliu. Straipsnio tikslas – išanalizuoti CEM taikymo principus palyginant juos su tradiciniais įmonės valdymo metodais ir numatyti CEM teikiamą naudą įmonių veiklos rezultatams.
Paskelbimo data (metai)
2017
Autorius
Rodionova, Vera
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156617
Kolekcijos
  • 20-oji konferencija „Transporto inžinerija ir vadyba“ (2017) / 20th Conference "Transport Engineering and Management" (2017) [34]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Klientų aptarnavimas realiame laike 

    Sapranavičius, Vladas (Humanitariniai ir socialiniai mokslai : trečiosios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos "Lietuva be mokslo-Lietuva be ateities", įvykusios Vilniuje 2000 m. vasario mėn. 10-11 d., medžiaga, 2000)
  • Klientų elgsenos modeliavimas viešbučių paslaugų rinkoje 

    Liekienė, Vilma (Humanitariniai ir socialiniai mokslai : trečiosios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos "Lietuva be mokslo-Lietuva be ateities", įvykusios Vilniuje 2000 m. vasario mėn. 10-11 d., medžiaga, 2000)
  • Klientų patirčių valdymo taikymo ypatumai transporto įmonėse veikiančiose B2B verslo modeliu 

    Rodionova, Vera; Zinkevičiūtė, Virgilija (20-osios jaunujų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminės konferencijos "Transporto inžinerija ir vadyba", vykusios 2017 m. gegužės 12 d. Vilniuje, straipsnių rinkinys = Proceedings of the 20th conference for junior researchers „Science – Future of Lithuania“ „Transport Engineering and Management“ , 12 May 2017, Vilnius, Lithuania, 2017)
    Šiuo metu transporto įmonėse vyrauja požiūris, kad pagrindinis įmonės veiklos tikslas yra įvykdyti užsakymus mažiausiomis pinigų ir laiko sąnaudomis, tokiu būdu užtikrinant efektyvią įmonės veiklą ir augančius veiklos ...

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis