• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prekės ženklo įtaka organizacijos pelningumui

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2011.09.pdf (109.5Kb)
Data
2011
Autorius
Petrauskaitė, Eglė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Prekių ženklas padeda identifikuoti prekės kokybę, prestižą. Vartotojai jaučiasi užtikrinti, nes mažiau rizikuoja įsigydami prekę, kurios ženklą gerai pažįsta. Straipsnyje nagrinėjama prekės ženklo įtaka įmonės pelningumui alkoholinių gėrimų rinkoje. Straipsnyje analizuojama prekės ženklo samprata, išskiriamos ir apžvelgiamos jo funkcijos organizacijai, taip įvertinant tikrąją prekės ženklo naudą. Analizuojant antrinius šaltinius, mokslinės literatūros šaltinius, vertinamas prekės ženklo poveikis organizacijos finansiniams rodikliams. Pateikiami elementai, kurie turi būti tobulinami, formuojant prekės ženklą. Aprašant kaip jie suvokiami ir iš ko susideda, tampa paprasčiau suvokti kuriam dėmesio reikia skirti daugiausia. Straipsnio tikslas – išnagrinėti prekės ženklo įtaką įmonės pelningumui. Taikomi tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė, antrinių šaltinių analizė.
 
Brand is an instrument which imparts significant information about quality, image and prestige. It also creates specific feelings and associations related with product. Consumers feels more confident when buying a brand they are familiar with. This article describes how brand influences profitability in alcoholic beverage market. It also contents the analysis of brand conception and its relation with organization. Brand influence to profitability is analysed during the study of scientific and secondary information sources. Significant elements of brand building are also mentioned. The characterization of these elements indicates the primal ones.
 
Paskelbimo data (metai)
2011
Autorius
Petrauskaitė, Eglė
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157412
Kolekcijos
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) [30]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis