Prekės ženklo įtaka organizacijos pelningumui
Santrauka
Prekių ženklas padeda identifikuoti prekės kokybę, prestižą. Vartotojai jaučiasi užtikrinti, nes mažiau rizikuoja
įsigydami prekę, kurios ženklą gerai pažįsta. Straipsnyje nagrinėjama prekės ženklo įtaka įmonės pelningumui alkoholinių
gėrimų rinkoje. Straipsnyje analizuojama prekės ženklo samprata, išskiriamos ir apžvelgiamos jo funkcijos organizacijai, taip
įvertinant tikrąją prekės ženklo naudą. Analizuojant antrinius šaltinius, mokslinės literatūros šaltinius, vertinamas prekės ženklo poveikis organizacijos finansiniams rodikliams. Pateikiami elementai, kurie turi būti tobulinami, formuojant prekės ženklą. Aprašant kaip jie suvokiami ir iš ko susideda, tampa paprasčiau suvokti kuriam dėmesio reikia skirti daugiausia.
Straipsnio tikslas – išnagrinėti prekės ženklo įtaką įmonės pelningumui. Taikomi tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė, antrinių šaltinių analizė. Brand is an instrument which imparts significant information
about quality, image and prestige. It also creates specific feelings
and associations related with product. Consumers feels
more confident when buying a brand they are familiar with.
This article describes how brand influences profitability in
alcoholic beverage market. It also contents the analysis of brand
conception and its relation with organization. Brand influence to
profitability is analysed during the study of scientific and secondary
information sources. Significant elements of brand
building are also mentioned. The characterization of these elements
indicates the primal ones.