• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rinkodara socialiniuose tinklapiuose

Thumbnail
View/Open
VerslasXXIa.2011.017.pdf (95.38Kb)
Date
2011
Author
Fedorovičius, Julianas
Davidavičienė, Vida
Metadata
Show full item record
Abstract
Straipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei statistiniais duomenimis, analizuojami pagrindiniai rinkodaros socialiniuose tinklapiuose privalumai bei trūkumai, aptariamas potencialas. Taip pat yra analizuojami praktiniai rinkodaros socialiniuose tinkluose įgyvendinimo pavyzdžiai (Lietuvoje ir pasaulyje).
 
WEB 2.0 (which is also known as the internet of the second generation) main characteristics and the way it influences traditional communicational model and marketing will be analysed in this article. Main advantages and disadvantages of marketing in social networking websites and its potential are analyzed, according to statistics and opinions of few authors. There are also given some practical examples of implementing some marketing decisions in social networking websites (both in Lithuania and rest of the world).
 
Issue date (year)
2011
Author
Fedorovičius, Julianas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157420
Collections
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) [30]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister