• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rinkodara socialiniuose tinklapiuose

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2011.017.pdf (95.38Kb)
Data
2011
Autorius
Fedorovičius, Julianas
Davidavičienė, Vida
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei statistiniais duomenimis, analizuojami pagrindiniai rinkodaros socialiniuose tinklapiuose privalumai bei trūkumai, aptariamas potencialas. Taip pat yra analizuojami praktiniai rinkodaros socialiniuose tinkluose įgyvendinimo pavyzdžiai (Lietuvoje ir pasaulyje).
 
WEB 2.0 (which is also known as the internet of the second generation) main characteristics and the way it influences traditional communicational model and marketing will be analysed in this article. Main advantages and disadvantages of marketing in social networking websites and its potential are analyzed, according to statistics and opinions of few authors. There are also given some practical examples of implementing some marketing decisions in social networking websites (both in Lithuania and rest of the world).
 
Paskelbimo data (metai)
2011
Autorius
Fedorovičius, Julianas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157420
Kolekcijos
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) [30]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis