Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorFedorovičius, Julianas
dc.contributor.authorDavidavičienė, Vida
dc.date.accessioned2025-04-24T08:44:20Z
dc.date.available2025-04-24T08:44:20Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157420
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei statistiniais duomenimis, analizuojami pagrindiniai rinkodaros socialiniuose tinklapiuose privalumai bei trūkumai, aptariamas potencialas. Taip pat yra analizuojami praktiniai rinkodaros socialiniuose tinkluose įgyvendinimo pavyzdžiai (Lietuvoje ir pasaulyje).en_US
dc.description.abstractWEB 2.0 (which is also known as the internet of the second generation) main characteristics and the way it influences traditional communicational model and marketing will be analysed in this article. Main advantages and disadvantages of marketing in social networking websites and its potential are analyzed, according to statistics and opinions of few authors. There are also given some practical examples of implementing some marketing decisions in social networking websites (both in Lithuania and rest of the world).en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectrinkodaraen_US
dc.subjectinternetasen_US
dc.subjectsocialinis tinklasen_US
dc.subjectWEB 2.0en_US
dc.subjectrinkodara socialiniuose tinkluoseen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectWEB 2.0en_US
dc.subjectsocial media marketingen_US
dc.titleRinkodara socialiniuose tinklapiuoseen_US
dc.title.alternativeMarketing in social networking websitesen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references16en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą