Show simple item record

dc.contributor.authorŠliažaitė, Viktorija
dc.contributor.authorPabedinskaitė, Arnoldina
dc.date.accessioned2025-04-29T08:07:15Z
dc.date.available2025-04-29T08:07:15Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157429
dc.description.abstractSiekdamos suprasti vartotoją, įmonės dažniausiai naudojasi elgsenos modeliais, leidžiančiais suprasti procesą, kuriuo remiasi vartotojai, priimdami sprendimą pirkti. Remiantis mokslinės literatūros analize, straipsnyje nagrinėjami tradicinėje ir elektroninėje prekyboje taikomi vartotojų elgsenos modeliai, išskiriant jų privalumus ir trūkumus.en_US
dc.description.abstractCompanies usually use behavior models in order to understand the consumers. They (companies) try to understand decision making process which quite often ends by deciding to buy something. In the article different (traditional and electronic) models are analyzed. The main advantages and disadvantages are distinguished in order to compare these models. It is found that consumer behavior in cyberspace to understand the use of traditional patterns of behavior.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectvartotojų elgsenaen_US
dc.subjectvartotojų elgsenos modeliaien_US
dc.subjectelektroninė prekybaen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectconsumer behavior modelen_US
dc.subjectthe traditional and electronic consumer behavior modelsen_US
dc.titleVartotojų elgsenos modeliai elektroninėje prekybojeen_US
dc.title.alternativeConsumers` behavior model in e-commerceen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references26en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record