• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vartotojų elgsenos modeliai elektroninėje prekyboje

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2011.025.pdf (161.3Kb)
Data
2011
Autorius
Šliažaitė, Viktorija
Pabedinskaitė, Arnoldina
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Siekdamos suprasti vartotoją, įmonės dažniausiai naudojasi elgsenos modeliais, leidžiančiais suprasti procesą, kuriuo remiasi vartotojai, priimdami sprendimą pirkti. Remiantis mokslinės literatūros analize, straipsnyje nagrinėjami tradicinėje ir elektroninėje prekyboje taikomi vartotojų elgsenos modeliai, išskiriant jų privalumus ir trūkumus.
 
Companies usually use behavior models in order to understand the consumers. They (companies) try to understand decision making process which quite often ends by deciding to buy something. In the article different (traditional and electronic) models are analyzed. The main advantages and disadvantages are distinguished in order to compare these models. It is found that consumer behavior in cyberspace to understand the use of traditional patterns of behavior.
 
Paskelbimo data (metai)
2011
Autorius
Šliažaitė, Viktorija
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157429
Kolekcijos
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) [30]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis