• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Verslo veiklos vertinimo koncepcijų raida ir tendencijos

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2011.026.pdf (91.66Kb)
Data
2011
Autorius
Adomavičiūtė, Danutė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Nagrinėjami verslo veiklos vertinimo aspektai bei apžvelgiami pagrindiniai verslo veiklos vertinimo modeliai. Verslo veiklos vertinimo koncepcija ekonomikos transformacijų procese neišvengė pokyčių. Veiklos vertinimo sistemos plėtra inicijavo ištisą tyrimų srautą, nukreiptą jos proceso ir vertinimo rodiklių tyrinėjimui. Apibendrinant įvairių šalių mokslininkų darbus verslo veiklos vertinimo temomis, atlikta veiklos vertinimo koncepcijų analizė ir identifikuoti svarbiausi raidos etapai bei tendencijos.
 
The paper shows the history of performance measurement. The performance measurement system should be designed in such a way that there is alignment of all measures with the organization's strategy, also it should be a dynamic and ever changing system that reflects the strategic responses of the organization to its market. The paper identifies outline of the development of performance measurement indicating that there are at least five identifiable phases of evolution. These start with the basic measurement of financial transactions, and which is focused on the traditional “make profit” perspective. The final and current phase is one in which the importance of the supply network emerges. Performance measurement has raised in the supply network environment from both local and global managerial perspectives.
 
Paskelbimo data (metai)
2011
Autorius
Adomavičiūtė, Danutė
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157430
Kolekcijos
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) [30]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis