Nepriklausomo kino kaip paslaugos marketingo ypatybės
Santrauka
Nagrinėjant nepriklausomo kino marketingo ypatybes aptariamas santykis tarp meno ir verslo, aiškinamasi kokiais aspektais jie vienas kitą papildo ir remia. Taip pat lyginami skirtingų autorių marketingo planavimo etapai ir išskiriami
nepriklausomo kino platinimo marketingo planavimui svarbiausi, tokie kaip SSGG analizė bei marketingo strategija. Lyginamos skirtingų autorių tradicinės marketingo strategijos bei aptariamas kino filmo marketingo kompleksas, pažymima, jog
svarbiausi elementai yra labai siauras segmentas ir unikalus vartotojo poreikių rinkinys reikalaujantis išskirtinių kino filmo
kaip paslaugos/produkto ypatybių. Exploring independent cinema marketing characteristics relationship
between business and arts and the aspects how they
supplement and support each other is discussed, also various
authors marketing planning stages are compared and most important
for independent film distribution marketing are excluded,
like SWAT analysis and unique marketing strategy.
Traditional marketing strategies by various authors are compared
and motion picture marketing mix is discussed, those most
important like slim segment and unique consumer needs set,
that requires exceptional film distribution characteristics, are
distinguished.