Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorNaruševičius, Donatas
dc.date.accessioned2025-04-29T08:40:04Z
dc.date.available2025-04-29T08:40:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157432
dc.description.abstractNagrinėjant nepriklausomo kino marketingo ypatybes aptariamas santykis tarp meno ir verslo, aiškinamasi kokiais aspektais jie vienas kitą papildo ir remia. Taip pat lyginami skirtingų autorių marketingo planavimo etapai ir išskiriami nepriklausomo kino platinimo marketingo planavimui svarbiausi, tokie kaip SSGG analizė bei marketingo strategija. Lyginamos skirtingų autorių tradicinės marketingo strategijos bei aptariamas kino filmo marketingo kompleksas, pažymima, jog svarbiausi elementai yra labai siauras segmentas ir unikalus vartotojo poreikių rinkinys reikalaujantis išskirtinių kino filmo kaip paslaugos/produkto ypatybių.en_US
dc.description.abstractExploring independent cinema marketing characteristics relationship between business and arts and the aspects how they supplement and support each other is discussed, also various authors marketing planning stages are compared and most important for independent film distribution marketing are excluded, like SWAT analysis and unique marketing strategy. Traditional marketing strategies by various authors are compared and motion picture marketing mix is discussed, those most important like slim segment and unique consumer needs set, that requires exceptional film distribution characteristics, are distinguished.en_US
dc.format.extent5 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157335en_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectnepriklausomas kinasen_US
dc.subjectmenasen_US
dc.subjectverslasen_US
dc.titleNepriklausomo kino kaip paslaugos marketingo ypatybėsen_US
dc.title.alternativeMarketing features of independent cinema as serviceen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeĮmonių ekonomika ir vadybaen_US
dcterms.issued2011-02-03
dcterms.references24en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą