Browsing Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD) by Study direction "J10 - Komunikacija / Communication"
Now showing items 1-20 of 32
-
Aplinkosauginių iniciatyvų reikšmė įmonės prekės ženklo komunikacijai
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos socialiai atsakingo verslo, darnaus vystymosi bei aplinkosaugos koncepcijos, jų bruožai ir nauda. Plačiau nagrinėjama darnaus vystymosi samprata Europoje ir Lietuvoje, darnaus ... -
Aplinkosaugos organizacijų komunikacijos aspektas: VšĮ "Mes Darom" atvejis Lietuvoje
Baigiamajame magistro darbe analizuojama aplinkosaugos organizacijos išorinė komunikacija per aplinkosaugos problemą. Darbe pristatomas teorinis aplinkosaugos organizacijos išorinės komunikacijos per konkrečią organizacijos ... -
Asmeniniai brendai inovacijų lauke: nuo inovacijos kūrėjo iki jos finansuotojo
(2023)Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama inovatorių asmeninio brendo elementų nauda, raiška socialiniuose tinkluose ir Lietuvos startuolių ekosistemoje. Analizuojamų temų paskirtis – išanalizuoti inovatorių asmeninio brendo ... -
Dirbtiniu intelektu įgalintų daiktų interneto įrenginių komunikacija: išmaniųjų garsiakalbių atvejis
(2022)Išmanieji garsiakalbiai – tai įrenginiai, kuriuose integruoti dirbtinio intelekto virtualūs asistentai, užtikrinantys sąveiką ir laisvų rankų įrangos įjungimą pasitelkiant žadinimo žodį. Jie vis dažniau namuose naudojami ... -
Elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacija startuoliams
(2022)Baigiamajame magistro darbe kuriamas elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelis. Darbo tikslas – sukurti elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelį skirtą startuoliams. Darbe buvo išnagrinėti ... -
„Fintech“ komunikacija. „MoQ“ ir „Paysera“ įmonių produktų priėmimo veiksnių nustatymas ir komunikacijos analizė.
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas veiksnių, lemiančių vartotojų požiūrį į inovaciją svarbumas bei analizuojamas jų naudojimas įmonių komunikacijoje su vartotojais. Darbe apžvelgiama „Fintech“ sektoriaus ypatumai, ... -
„FINTECH“ pasitikėjimo kūrimo komunikacija
(2023)Baigiamajame magistro rašto darbe nagrinėjami pasitikėjimo kūrimo atributai, nurodantys vartotojų požiūrį į Fintech technologijas kuriančias įmones ir tiriama įmonių ir jų vadovų vykdoma komunikacija. Baigiamajame magistro ... -
Gyvenamosios vietos pasirinkimas ir vertybės: miesto ir priemiesčio gyvenimo būdai Vilniuje
(2022)Magistro baigiamajame darbe nagrinėjamos komunikacijos ir gyventojų elgsenos pokyčių galimybės per miesto ir priemiesčio gyventojų vertybes ir gyvenimo būdus. Tyrime konstruojamas miesto ir jo gyvenimo komunikacijos modelis, ... -
Gyvenimo stilius medijose, televizijos laidos „Stilius“ analizė
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas gyvenimo stilius medijose, atliekama televizijos laidos „Stilius“ analizė. Vienas svarbiausių veiksnių, kuris formuoja gyvenimo stilių, yra televizija. Televizijos turinys gali ... -
Gyventojų kūrybinės iniciatyvos kuriant Anykščių tapatybę
(2022)Baigiamajame magistro darbe gilinamasi į vietovės tapatybės sampratą, jos formavimosi proceso sudedamąsias dalis, siekiama išsiaiškinti, kokiomis formomis gyventojai dalyvauja miesto komunikacijoje ir kokį vaidmenį joje ... -
Inovatyvios kosmetikos linijos "Kilig Urban" komunikacijos grandin4s tyrimas
Kosmetikos inovacijų kūrimo proceso komunikacijos ir produktų komunikacijos su galutiniais vartotojais sąsajos moksle yra nauja ir mažai išnagrinėta sritis. Žinios apie tai, kaip komunikacija paveikia kosmetikos inovacijų ... -
Išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergija su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius
(2023)Magistro darbo tikslas atskleisti išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergiją su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius ir parengti komunikavimo gaires išmaniųjų laikrodžių vaikams ... -
Išorinės klasterių komunikacijos strategijos svarba: Skaitmeninių technologijų klasterio atvejo analizė.
Baigiamajame magistro darbe analizuojama išorinės klasterių komunikacijos svarba norint pasiekti tikslinę auditoriją. Darbe apžvelgiama tinklaveikos, klasterizacijos ir komunikacijos teorija, klasteriams siūlomi komunikacijos ... -
Klasikinės muzikos koncertus organizuojančios įstaigos komunikacija jaunimui kaip tikslinei auditorijai: VšĮ „Muzikinė erdvė“ atvejis
Baigiamajame magistro darbe analizuojama klasikinės muzikos koncertų komunikacijos ypatybės, auditorijos pokyčiai ir išorinės komunikacijos priemonės jaunimui kaip tikslinei auditorijai. Darbe pristatomas teorinis klasikinės ... -
Kosmetikos įmonių komunikacija su vartotoju: technologijų inovacijos komunikacijos ypatumai
Šiuolaikiniame sparčiai besivystančiame pasaulyje naujos technologijos, procesai ir produktai yra ypač svarbūs ekonominiam išgyvenimui. Konkurencijos sustiprėjimas pasauliniu mastu paskatino kosmetikos įmones ieškoti naujų ... -
Krypties ženklodaros komunikacija: Lietuvos turizmo prekės ženklas
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama valstybės įvaizdžio komunikacija tarptautiniame diskurse, valstybės prekės ženklo svarba komunikacijai. Darbe pristatoma gana nauja komunikacijos mokslų srities tema – šalies krypties ... -
Kultūrinio paveldo komunikacija stiprinant Trakų miesto įvaizdį
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama kultūrinio paveldo komunikacijos svarba, stiprinant miesto įvaizdį. Analizuojamos miesto įvaizdžio komunikacijos, pasitelkiant kultūrinį paveldą, miesto gyventojų ir miesto svečių ... -
Kūrybinė raiška audiovizualiniuose reklaminiuose klipuose: „John Lewis & Partners“ įmonės atvejis
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos kūrybiškos audiovizualinės reklamos raiškos priemonės. Išnagrinėti šiuolaikinės audiovizualinės reklamos turinio ir formos veiksniai, jų tarpusavio sąsajos, siekiant apibrėžti ir ... -
Kūrybinio ir socialinio kapitalo sąlyčiai: Panevėžio ir Šiaulių miestų lyginamoji analizė
(2023)Magistro darbe nagrinėjamas socialinis ir kūrybinis kapitalas: samprata, pagrindiniai teigiami ir neigiami bruožai, matavimo metodai, lyginimo problematika, vieta komunikacijos lauke. Socialinio ir kūrybinio kapitalo ... -
Lietuvos universitetų matomumas viešojoje erdvėje ir mokinių pasirinkimo motyvai
Lietuvoje kasmet sudaromi aukštųjų mokyklų reitingai, viešojoje erdvėje analizuojami universitetų studijų programų privalumai ir trūkumai. O universitetai konkuruoja dėl būsimų studentų, kurių skaičius lemia ir valstybės ...