Browsing Magistrų darbai / Master theses by Research field "S 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information"
Dabar rodomi įrašai 1-20 iš 52
-
Aplinkosauginių iniciatyvų reikšmė įmonės prekės ženklo komunikacijai
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos socialiai atsakingo verslo, darnaus vystymosi bei aplinkosaugos koncepcijos, jų bruožai ir nauda. Plačiau nagrinėjama darnaus vystymosi samprata Europoje ir Lietuvoje, darnaus ... -
Aplinkosaugos organizacijų komunikacijos aspektas: VšĮ "Mes Darom" atvejis Lietuvoje
Baigiamajame magistro darbe analizuojama aplinkosaugos organizacijos išorinė komunikacija per aplinkosaugos problemą. Darbe pristatomas teorinis aplinkosaugos organizacijos išorinės komunikacijos per konkrečią organizacijos ... -
Archetipinis naratyvas prekės ženklo vaizdo įrašų turinyje: žiūrimiausių prekės ženklų kanalų Youtube aplinkoje analizė
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama archetipų teorija ir jos panaudojimo ženklodaroje galimybės, ženklo vieta komunikacijoje bei mitologinio naratyvo pagrindai vaizdo turinyje. Taip pat aptariamas vaizdo įrašų turinio ... -
Asmeniniai brendai inovacijų lauke: nuo inovacijos kūrėjo iki jos finansuotojo
(2023)Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama inovatorių asmeninio brendo elementų nauda, raiška socialiniuose tinkluose ir Lietuvos startuolių ekosistemoje. Analizuojamų temų paskirtis – išanalizuoti inovatorių asmeninio brendo ... -
Atominės energetikos įvaizdžio komunikacija Lietuvos masinėse medijose
(2014)Šiame magistro darbe susipažįstama su tradicine masinės komunikacijos koncepcija. Įvertinus masinės komunikacijos procesus šiandieninėje informacinėje plotmėje, sukuriamas modifikuotas masinės komunikacijos modelis, kuris ... -
Aukštųjų mokyklų komunikacija: agentūrų vaidmenys pritraukiant studentus
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama užsienio aukštųjų mokyklų komunikacija naudojantis studentų pritraukimo agentūromis, kaip informacijos skleidėjomis. Pirmoje dalyje atliekama mokslinių darbų analizė, apžvelgiant ... -
Biuro baldų reikšmė organizacijos įvaizdžiui
(2013)Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama biuro baldų reikšmė organizacijos įvaizdžiui. Teoriniame temos nagrinėjime įvardijama organizacijos įvaizdžio samprata bei struktūra, analizuojamas įvaizdžio ir reputacijos, identiteto ... -
Dirbtiniu intelektu įgalintų daiktų interneto įrenginių komunikacija: išmaniųjų garsiakalbių atvejis
(2022)Išmanieji garsiakalbiai – tai įrenginiai, kuriuose integruoti dirbtinio intelekto virtualūs asistentai, užtikrinantys sąveiką ir laisvų rankų įrangos įjungimą pasitelkiant žadinimo žodį. Jie vis dažniau namuose naudojami ... -
Duomenų perdavimo spartos tyrimas judriojo ryšio tinkluose
(2012)Baigiamajame magistro darbe nagrinėjami su duomenų perdavimo sparta susiję ryšio kanalo parametrai. Pirmojoje darbo dalyje apžvelgiami užsienio ir Lietuvos mokslininkų atliekami tyrimai kanalo parametrų, susietų su duomenų ... -
Elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacija startuoliams
(2022)Baigiamajame magistro darbe kuriamas elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelis. Darbo tikslas – sukurti elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelį skirtą startuoliams. Darbe buvo išnagrinėti ... -
Europos sąjungos finansuotų 2007–2013 m. Periodo projektų viešinimo efektyvumo įvertinimas
Europos Sąjungos fondų lėšomis finansuojamų projektų komunikacija labai svarbi. Ji apima skirtingus kanalus ir būdus. Šiame darbe analizuojamas projektų viešinimo vaidmuo, įvairumas ir jų efektyvumas. Teorinėje dalyje ... -
„Fintech“ komunikacija. „MoQ“ ir „Paysera“ įmonių produktų priėmimo veiksnių nustatymas ir komunikacijos analizė.
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas veiksnių, lemiančių vartotojų požiūrį į inovaciją svarbumas bei analizuojamas jų naudojimas įmonių komunikacijoje su vartotojais. Darbe apžvelgiama „Fintech“ sektoriaus ypatumai, ... -
„FINTECH“ pasitikėjimo kūrimo komunikacija
(2023)Baigiamajame magistro rašto darbe nagrinėjami pasitikėjimo kūrimo atributai, nurodantys vartotojų požiūrį į Fintech technologijas kuriančias įmones ir tiriama įmonių ir jų vadovų vykdoma komunikacija. Baigiamajame magistro ... -
Gyvenamosios vietos pasirinkimas ir vertybės: miesto ir priemiesčio gyvenimo būdai Vilniuje
(2022)Magistro baigiamajame darbe nagrinėjamos komunikacijos ir gyventojų elgsenos pokyčių galimybės per miesto ir priemiesčio gyventojų vertybes ir gyvenimo būdus. Tyrime konstruojamas miesto ir jo gyvenimo komunikacijos modelis, ... -
Gyvenimo stilius medijose, televizijos laidos „Stilius“ analizė
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas gyvenimo stilius medijose, atliekama televizijos laidos „Stilius“ analizė. Vienas svarbiausių veiksnių, kuris formuoja gyvenimo stilių, yra televizija. Televizijos turinys gali ... -
Gyventojų kūrybinės iniciatyvos kuriant Anykščių tapatybę
(2022)Baigiamajame magistro darbe gilinamasi į vietovės tapatybės sampratą, jos formavimosi proceso sudedamąsias dalis, siekiama išsiaiškinti, kokiomis formomis gyventojai dalyvauja miesto komunikacijoje ir kokį vaidmenį joje ... -
Holivudo komercinio kino analizė: sąsajos tarp vartotojų visuomenės, kasdienybės sąrangos ir filmų populiarumo
Baigiamojo magistro darbo objektas – santykis tarp komercinio kino industrijos, vartojimo kultūros ir žiūrovo kaip vartotojo kasdienybės. Pagrindinis darbo tikslas – galimybė suformuluoti pagrindines komercinio kino ... -
Inovatyvios kosmetikos linijos "Kilig Urban" komunikacijos grandin4s tyrimas
Kosmetikos inovacijų kūrimo proceso komunikacijos ir produktų komunikacijos su galutiniais vartotojais sąsajos moksle yra nauja ir mažai išnagrinėta sritis. Žinios apie tai, kaip komunikacija paveikia kosmetikos inovacijų ... -
Išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergija su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius
(2023)Magistro darbo tikslas atskleisti išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergiją su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius ir parengti komunikavimo gaires išmaniųjų laikrodžių vaikams ... -
Išorinės klasterių komunikacijos strategijos svarba: Skaitmeninių technologijų klasterio atvejo analizė.
Baigiamajame magistro darbe analizuojama išorinės klasterių komunikacijos svarba norint pasiekti tikslinę auditoriją. Darbe apžvelgiama tinklaveikos, klasterizacijos ir komunikacijos teorija, klasteriams siūlomi komunikacijos ...