Browsing 15-oji konferencija "Verslas XXI amžiuje" (2012) / 15th Conference "Business in XXI Century" (2012) by Faculty "Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management"
Now showing items 1-20 of 26
-
Darnaus vystymo(si) kapitalas
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Diskusijos apie žmonių tarpusavio santykius ir santykius su aplinka gana sudėtingos, daugialypės, tarpdisciplininės bei sunkiai sprendžiamos. Remiantis kibernetikos mokslo atrastu, egzistencinę gyvybės esmę sudarančiu ... -
Derybininko pozicijos pagrindimo būdai verslo derybose
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Straipsnyje nagrinėjami derybininko pozicijos pagrindimo būdai. Dalykiniuose pokalbiuose, derybose dalyvauja ne mažiau kaip dvi pusės, siekiančios bendro tikslo ir sutarimo. Kiekvienam derybininkui tenka vienu ar kitu būdu ... -
Dviračiams skirtos infrastruktūros plėtra: marketingo strategijos
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Straipsnyje nagrinėjami dviračių transporto populiarumui, įtaką darantys faktoriai. Remiantis gerosios praktikos pavyzdţiais uţsienio miestuose, nagrinėjami įvairūs marketingo strategijos aspektai, kurie padėtų populiarinti ... -
Elektroninės valdžios plėtros modelių analizė
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Aptariama elektroninės valdžios plėtros svarba visame pasaulyje. Nagrinėjama elektroninės valdžios plėtros modelių reikšmė plečiant ir tobulinant e. valdžios paslaugas. Pateikiama elektroninės valdžios plėtros modelių ... -
Factors predicting stock returns – analysis of technical factors in Lithuania equity market
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Asset management strategies are divided in two main parts: qualitative and quantitative style. The academic literature is showing a growing interest in quantitative equity portfolio management methods. These algorithms ... -
Foreign investment promotion in Lithuania
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)All times and for all countries foreign investments were very important for a lot reasons. The main one – such investments creates possibilities to develop country, to create new working places, to be more innovative and ... -
Franchising and its place in today‘s business world
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)In the past 50 years franchising has come to be predominant in world's economy and it covers a wide range of business categories. Although there are many examples of successful franchise, buying a franchise, however, does ... -
Investicinių fondų valdymas ir vertinimas
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Nagrinėjama investicinių fondų valdymo ir vertinimo problematika. Pateikta investicinių fondų valdymo struktūra, aprašyti jos elementai. Apţvelgtas investicinių fondų akcininkų apsaugos mechanizmas ir palyginti skirtingi ... -
Įmonių bankroto analizė ir prognozavimas
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Straipsnyje nagrinėjamos įvairių autorių nuomonės bankroto reikšmingumui interpretuoti. Pateikiami bankroto požymiai, dažniausiai lemiantys įmonių bankrotą, taip pat išorinės ir vidinės bankroto priežastys. Apžvelgiami ... -
Įmonių veiklos diversifikacijos problemos
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Straipsnyje apžvelgiamos įmonių veiklos diversifikacijos, kaip plėtros strategijos, galimybės ir problemos. Aprašomos trys pagrindinės įmonės veiklos diversifikavimo formos – tai susijusi, nesusijusi ir dalinai susijusi ... -
Lietuvos mokesčių sistemos analizė
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Straipsnyje nagrinėjami mokesčių reikšmės ir būtinumo, vykdant valstybės funkcijas, apmokestinimo principų ir mokesčių sistemos vertinimo galimybių teoriniai aspektai. Vadovaujantis apmokestinimo principų vertinimo sistema ... -
Lietuvos statybos sektoriaus ir nacionalinės ekonomikos raidos ryšys
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Straipsnyje nagrinėjamas ilgojo periodo šalies ūkio plėtros ir statybos sektoriaus teorinis raidos santykis. Remiantis moksline literatūra, analizuojama kaip statybos šaka reaguoja į ūkio raidos pokyčius. Pagal koreliacinę ... -
Marketingo strategijos plėtojant prekybą lengvaisiais automobiliais
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Intensyvėjanti konkurencija automobilių rinkoje bei naujų automobiliais prekiaujančių įmonių kūrimasis skatina automobiliais prekiaujančias įmones domėtis, kaip parengti gerą marketingo strategiją, kokius etapus pereiti, ... -
Nekilnojamojo turto plėtros vertinimo darnos požiūriu modelis
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Straipsnyje analizuojama darnios plėtros koncepcija ir jos principų pritaikymas plečiant nekilnojamojo turto rinką. Darbas skirtas teoriškai įvertinti nekilnojamojo turto plėtros galimybes, apţvelgti Lietuvos ir uţsienio ... -
Organizacijos kultūros įtaka organizacijos veiklos rezultatams
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Organizacinė kultūra turi didelę įtaką organizacijos veiklos rezultatams. Norint išlaikyti bei sustiprinti organizacijos konkurencingumą reikia atkreipti dėmesį į organizacinę kultūrą. Nuo jos priklauso ir darbuotojų ... -
Pecullarities of ERP implementation projects under the agility conditions and modelling the support of their implementation
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)In the dynamic society of today enterprise has to be smart and agile. IT and business alignment has become of the strategic importance and the enterprise is forced to be able to perform well under the abundance of information ... -
Prekės ženklo strategija plėtojant elektroninę prekybą
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Straipsnyje analizuojami prekės ženklo sampratų, elementų bei strategijos kūrimo ypatumų panašumai ir skirtumai tradicinėje ir elektroninėje erdvėje. Straipsnio tikslas – remiantis mokslinės literatūros analize ir sinteze ... -
Ryšių su klientais valdymo sistemos naudotojų svarba projekto efektyvumui
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Ryšių su klientais valdymo sistemų projektuose vis daţniau atsiţvelgiama į ţmogiškųjų išteklių įtaką ir svarbą projekto eigai. Mokslinėje literatūroje ţmogiškasis veiksnys tiriamas kaip galima nesėkmingų ryšių su klientais ... -
Socialinės medijos priemonių privalumų ir trūkumų įvertinimo tyrimas Lietuvos viešojo judriojo telefono ryšio organizacijose
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Globalizacijos procesai ir technologijų kaita sąlygoja spartėjantį gyvenimo tempą ir didėjančią informacijos svarbą, todėl atsisakoma tradicinių marketingo priemonių, o investicijos skiriamos naujiems elektroninio marketingo ... -
Socialinio kapitalo matavimo problematika
(Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2012)Socialinis kapitalas yra sudėtingas reiškinys, apimantis tokias dimensijas kaip socialiniai tinklai, pasitikėjimas ir socialinės normos. Siekiant įvertinti kiekvienos iš dimensijų daugiareikšmiškumą kyla sunkumų, kadangi ...