• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
  • Ekonomika ir vadyba / Economics and Management
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011)
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elektroninis marketingas ir reklama internete

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
VerslasXXIa.2011.018.pdf (97.98Kb)
Data
2011
Autorius
Glebik, Tatjana
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo „4P“ kompleksas bei elektroninio marketingo kompleksas. Analizuojamas komunikavimas kaip elektroninio marketingo komplekso elementas. Straipsnyje pateikiami reklamos internete metodai. Interneto svetainė, reklaminės juostos, iškylančioji ir įterpiamoji reklamos, baneriai, reklama paieškos svetainėse, kontekstinė reklama, reklama elektroniniu paštu, vaizdo reklama, nuorodos internete, tekstinė reklama, reklama diskusijų ir naujienų grupėse nagrinėjami kaip reklamos internete priemonės ir tipai, pateikiamos skirtingų autorių nuomonės.
 
In this article traditional marketing and e-marketing theory is analyzed, main differences are shown between those two kinds of marketing. Also, “4P” concept of traditional marketing is discussed. The article analyses communication as a part of emarketing, some methods of advertising are also given in it, as well as internet page, advertisement lines, pop-up and popunder advertisements, banners, context ads, e-mail ads, flash ads, forum and news ads, internet advertisement methods and types, different authors’ points of view are shown.
 
Paskelbimo data (metai)
2011
Autorius
Glebik, Tatjana
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157421
Kolekcijos
  • 14-oji konferencija „Verslas XXI amžiuje“ (2011) / 14th Conference "Business in XXI Century" (2011) [30]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis