Now showing items 1-8 of 8

    • The application of e-commerce technologies for the development of trade in foreign markets 

      Burinskienė, Aurelija (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      The article discloses the application of e-commerce technologies for the trade development in foreign markets. This topic is popular between authors, who published books about trade: 49% of authors give their attention to ...
    • E. verslo modelių panaudojimas verslo plėtrai 

      Paliulis, Narimantas Kazimieras; Sabaitytė, Jolanta (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      Šiandieninės rinkos ekonomikos sąlygomis organizacija, norėdama išlikti ir sėkmingai egzistuoti, privalo integruoti į verslo procesus informacines technologijas, vykdyti informacinių technologijų plėtrą. Svarbu organizacijoje ...
    • Effective performance management: social networking in Lithuanian higher education institution 

      Uturytė Vrubliauskienė, Laura; Kvieskaitė, Eglė (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      This study examines effective performance management, which is actualised by enabling the use of social networks in the management of higher education institution of the country. Social networking is revealed in the aspect ...
    • Konkurencinio pranašumo formavimas globalioje rinkoje: teorinės prielaidos ir vertinimo galimybės 

      Liučvaitienė, Aušra; Peleckis, Kęstutis (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      Straipsnyje išanalizuotos konkurencinio pranašumo formavimo galimybės bei pateiktos naudotinos konkurencingumo vertinimo metodikos. Atlikta konkurencingumo vertinimo teorinių aspektų analizė, įvertintos konkurencingumo ir ...
    • Mokslinių tyrimų komercializavimo metodai 

      Zemlickienė, Vaida (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      Moksliniai tyrimai skatina naujų technologijų ir inovacijų atsiradimą, prisideda prie aukštos pridėtinės vertės kūrimo, daro įtaką šalies ekonominiam augimui. Mokslinių tyrimų komercializavimo pagalba, idėjos tampa produktais, ...
    • Ryšių marketingo kaip vartotojų lojalumą formuojančio veiksnio tyrimas 

      Skačkauskienė, Ilona; Toropovaitė, Kristina (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      Siekdamos pranašumo rinkoje, organizacijos kuria ir plėtoja ilgalaikius ryšius su klientais, taikydamos įvairias marketingo priemones, iš kurių svarbesnė – ryšių marketingas. Straipsnyje išanalizuoti ryšių marketingo, kaip ...
    • Šiuolaikinio verslo konkurencingumo formavimo ir vertinimo teoriniai modeliai ir jų taikymo galimybės 

      Liučvaitienė, Aušra; Peleckis, Kęstutis (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      Šiame straipsnyje atlikta konkurencingumo ir konkurencinio pranašumo vertinimo teorinių aspektų analizė, įvertintos konkurencingumo tyrimo metodikų taikymo galimybės. Konkurencingumas yra sudėtinga kompleksinė kategorija ...
    • Valstybės skolos poveikio ekonomikai principai 

      Janulytė, Laura (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      Daugelis Euro zonų ir ES šalių narių susidūrė su fiskalinio tvarumo rizika. Uţfiksuota situacija, kai skola auga daug spartesniu tempu nei šalies ekonomika, tik dar labiau pabrėţia būtinybę prieš imant paskolą ypač atsakingai ...