Browsing 23-oji konferencija „Ekonomika ir vadyba“ (2020) / 23rd Conference "Econimics and Management" (2020) by Department "Vadybos katedra / Department of Management"
Now showing items 1-12 of 12
-
Aviacijos sektoriaus iššūkiai ateities specialistų rengimui
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Straipsnyje aptariami aviacijos sektoriaus iššūkiai, keičiantys ateities specialistų poreikį. Pirmoje straipsnio dalyje analizuojami aviacijos sektoriaus iššūkiai pasaulyje ir Lietuvoje: saugos ir saugumo, naujų technologijų, ... -
Grožio ir sveikatos prekių vartotojų lojalumo vertinimas socialinių tinklų erdvėje
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Straipsnyje siekiama ištirti, kaip galima pasiekti ir išlaikyti vartotojų lojalumą grožio ir sveikatos prekėms per socialinių tinklų prizmę. Nors yra nemažai tyrimų apie vartotojų lojalumą, tačiau tyrimų kiekis vertinant ... -
Moterų vadovių požiūris į vadovavimą ir organizacijos pokyčius
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Lygių galimybių užtikrinimui įmonėse yra kuriamos darbo grupės ir komitetai, ruošiamos įvairios politikos ir tvarkos, daugumos valstybių ir sąjungų tikslais tampa ilgalaikės programos, kurių tikslas – mažinti socialinę ... -
Organizacinės tylos veiksnių raiška ugdymo įstaigose
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Organizacijos tobulinimas ir jos prisitaikymas prie kintančių sąlygų konkurencingoje aplinkoje priklauso nuo darbuotojų galimybių laisvai pateikti savo žinias, norus, pasiūlymus ir iniciatyvas apie organizacijos pokyčius ... -
Organizacinius pokyčius lemiantys ir ribojantys veiksniai: sisteminė literatūros analizė
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Tyrimu siekiama identifikuoti organizacinius pokyčius lemiančius ir ribojančius veiksnius. Tyrimas atliekamas taikant sisteminės literatūros analizės metodą. Tyrime formuluojami du tyrimo klausimai: TK1: kokie yra ... -
Oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Interneto technologijų plėtra, augantis socialinių tinklų naudojimas visame pasaulyje keičia žmonių komunikacijos ir dalijimosi informacija įpročius. Atsiradus socialinių tinklų svetainėms, verslai visame pasaulyje ėmė ... -
Oro uostų ir oro linijų bendrovių partnerystę lemiantys veiksniai
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Oro transportas visų šalių ekonomikoms yra strategiškai ir gyvybiškai svarbus sektorius. Norint pagerinti oro transporto paslaugų teikimo kokybę reikia skatinti partnerystę tarp oro uostų ir oro linijų bendrovių. Partnerystes ... -
Sėkmingas organizacinių pokyčių valdymas
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Organizacijos nuolat susiduria su pokyčiais bei jų valdymu. Pokyčių metu pasitaiko daug pasipriešinimo veiksnių bei didelė dalis pokyčių įgyvendinami nesėkmingai. Šiame straipsnyje nagrinėjama organizacinių pokyčių samprata ... -
Vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumo vertinimas Pabaltijos šalių rinkoje
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Konkurencingoje aplinkoje, kai vaikų maisto rinka auga, daugėja įvairių prekių ženklų, kurie nuolat konkuruoja tarpusavyje dėl pirkėjų dėmesio. Prekės ženklų atstovai stengiasi padidinti jų žinomumą siekdami konkurencinio ... -
Vartotojų lojalumo svarba įmonės veiklai
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Analizuojant lojalumo poveikį, pastebima, kad lojalūs klientai padeda verslo įmonėms sutaupyti. Todėl įmonėms vis svarbiau turėti lojalių klientų, kurie norėtų įsigyti prekių ne kartą, o informacija ir nuomone apie patirtį ... -
Vartotojų prisijungimo prie didžiausių Europos oro linijų bendrovių lojalumo programų sąlygos
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Straipsnyje nagrinėjamas lojalumo programų klausimas aviacijos sektoriuje. Pateikiama bendra lojalumo programos samprata, apžvelgiami įvairūs jų tipai, nagrinėjamos prisijungimo prie lojalumo programų sąlygos. Naudojama ... -
Vertės pasiūlymo adaptavimas tikslinėms darbuotojų grupėms darbdavio prekės ženklo kūrimo kontekste
(Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)Darbdavio prekės ženklo kūrimas įvardijamas kaip veiksmingas strateginis įrankis, siekiant pritraukti bei išlaikyti darbuotojus organizacijoje. Siekdama išskirti save iš konkurentų bei tapti pasirinktu darbdaviu, organizacija ...