• Smulkių įmonių investicijų, skirtų konkurencingumui stiprinti galimybes 

      Balsienė, Vilma; Sūdžius, Vytautas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonės nulemia šalies ekonomikos augimą ir teikia bendrą naudą kuriant naujas darbo vietas ir sprendžiant nedarbo klausimus. Smulkaus ir vidutinio verslo efektyvumas ir sėkmingas darbas ...
    • Įmonės rodiklių pritaikomumas nustatant investicinį patrauklumą: teorinis aspektas 

      Geižutienė, Lilija; Sūdžius, Vytautas Pranas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Nagrinėjama įmonės veiklos vertinimo problema potencialaus investuotojo požiūriu: kaip nepasimesti pateikiamų veiklos vertinimo rodiklių aibėje, kaip suprasti jų reikšmę iš investicinio patrauklumo pozicijų. Trumpai išdėstyti ...
    • Smulkaus verslo aplinkos sisteminis interpretavimas 

      Bukevičius, Jonas; Dmitrijeva, Alina (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje atskleidžiamos teisinės prielaidos vykdyti savarankišką ekonominę veiklą per civilines, organizacines ir mokestines normas. Pateikiami įvairių galiojančių teisinių normų apibrėžimai, papildantys, kitaip traktuojantys ...
    • Elektroninio verslo valdymo sistemų kūrimas 

      Paliulis, Narimantas Kazimieras; Sabaitytė, Jolanta (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Nagrinėjama verslo valdymo sistemos samprata, apžvelgiamos mokslinės literatūros darbuose pateikiamos verslo valdymo sistemos sampratos. Pateikiamos įvairių autorių išskiriamos verslo valdymo sistemų diegimo organizacijo ...
    • Žinių valdymo procesų vertinimo problematika 

      Raudeliūnienė, Jurgita; Radvilaitė, Indrė (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Diskutuoti žinių valdymo klausimais pradėta jau maždaug nuo 1980-ųjų metų pabaigos. Šiuo laikotarpiu žinių valdymas perėjo kelis raidos etapus, pradedant nuo žinių valdymo tapatinimo su informacijos valdymu ir ...
    • Aspects of liquidity risk management: case of Lithuanian commercial banks 

      Mencaitė, Evelina (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Since commercial banks mostly operate with borrowed financial resources and financial crisis turmoil had a major influence on banking sector, precise understanding and management of the liquidity risk is obligatory for ...
    • Macroeconomic variables and its causality between stock market prices during worldwide financial crisis: Lithuanian case 

      Vetrov, Jaroslav (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      It is often claimed that stock prices are determined on the basis of some key macroeconomic indicators. That means that macro-economic factors may influence investors' decisions to invest and motivates many researchers ...
    • Tarptautinio socialiai atsakingo verslo plėtra 

      Simanaitytė, Jovita (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Bendroji įmonių socialinė atsakomybė – savanoriškos komercinių įmonių pastangos įtraukti socialines ir aplinkos problemas į jų bendras veiklas ir ryšius su suinteresuotomis šalimis. Straipsnyje pateikiama socialiai atsakingo ...
    • Prekės ženklo įtaka organizacijos pelningumui 

      Petrauskaitė, Eglė (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Prekių ženklas padeda identifikuoti prekės kokybę, prestižą. Vartotojai jaučiasi užtikrinti, nes mažiau rizikuoja įsigydami prekę, kurios ženklą gerai pažįsta. Straipsnyje nagrinėjama prekės ženklo įtaka įmonės pelningumui ...
    • Statybos sektoriaus vaidmuo ir šios kaip Lietuvos ūkio šakos plėtros tyrimas 

      Gaigalas, Algirdas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje nagrinėjama šalies ūkio plėtrai ir ekonomikos raidai aktuali statybos sektoriaus nuosmukio problema. Apžvelgiama Lietuvos ūkio ir statybos sektoriaus paskutinių 10-ies metų vystymosi situacija, jos struktūra ...
    • Perdavimo-priėmimo akto reikšmė statybos versle 

      Sekonaitė, Aurelija (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Pagal statybos rangos sutartį atliktų darbų rezultato perdavimas ir priėmimas yra galutinis ir vienas iš esminių sutarties vykdymo etapų. Įprastai šiam tikslui surašomas tam tikros formos dokumentas, kurį pasirašo darbus ...
    • Nepriklausomo kino kaip paslaugos marketingo ypatybės 

      Naruševičius, Donatas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Nagrinėjant nepriklausomo kino marketingo ypatybes aptariamas santykis tarp meno ir verslo, aiškinamasi kokiais aspektais jie vienas kitą papildo ir remia. Taip pat lyginami skirtingų autorių marketingo planavimo etapai ...
    • CRM programinės įrangos nauda recesiniu laikotarpiu 

      Jaruševičiūtė, Vaiva; Ginavičienė, Jurgita (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje yra nagrinėjama CRM programinė įranga, kas tai yra, į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis programinę įrangą, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint efektyviai išnaudoti recesiniu laikotarpiu. Straipsnyje ...
    • Nekilnojamojo turto agento profesinės rizikos vertinimas 

      Trinkūnas, Vaidotas; Slušnys, Gediminas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Sparčiai didėjant informacijos srautams, auga darbo intensyvumas. Per vieną darbo valandą nekilnojamojo turto agentui reikia atlikti daug daugiau operacijų nei bet kada anksčiau. Tai didina nekilnojamojo turto agento ...
    • Ilgalaikių bedarbių karjeros projektavimas 

      Rasimavičiūtė, Laima (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Ilgalaikiai bedarbiai – tai pakankamai didelė ir viena iš labiausiai pažeidžiamų gyventojų grupių, kuri ne visada objektyviai suvokia savo padėtį darbo rinkoje. Dažniausiai žemas ilgalaikių bedarbių išsilavinimo lygis, ...
    • Darnaus vystymo(si) esmėvoka 

      Sragauskas, Tomas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Diskusijos apie žmonių tarpusavio santykius ir santykius su aplinka gana sudėtingos, daugialypės, tarpdisciplininės bei sunkiai sprendžiamos. Remiantis kibernetikos mokslo atrastu, egzistencinę gyvybės esmę sudarančiu ...
    • Inovacijos ir verslas 

      Dadayan, Arminė (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, ...
    • Virusinė rinkodara 

      Ivanova, Irina; Ginavičienė, Jurgita (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje yra analizuojami virusinės rinkodaros diegimo elementai. Nagrinėjamos pagrindinės virusinės rinkodaros koncepcijos, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint įdiegti tokią strategiją ir kaip ją naudoti efektyviai. ...
    • Elektroninis marketingas ir reklama internete 

      Glebik, Tatjana (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo ...
    • Rinkodara socialiniuose tinklapiuose 

      Fedorovičius, Julianas; Davidavičienė, Vida (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei ...