• Alkoholio vartojimas: socialiai atsakingas marketingas 

      Rimševič, Julija (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Straipsnyje nagrinėjamos socialiai atsakingo marketingo strategijos. Šiam tikslui pasiekti pateikti ir išanalizuoti socialiai atsakingo marketingo apibrėžimai. Išanalizavus mokslinę literatūra, pateikti socialiai atsakingo ...
    • Aukštųjų technologijų sektoriaus inovacijų valdymo perspektyvos 

      Žemaitis, Eigirdas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Aukštųjų technologijų sektorius susiduria su dinamiškais pokyčiais ir reikalauja adekvačių inovacijų valdymo priemonių. Atkreiptinas dėmesys į atvirų inovacijų paradigmos poveikį inovaciniams procesas ir tarptautiniam ...
    • Betono gamybos įmonių marketingo strategijos rengimo modelis 

      Pakarklytė, Ingrida; Drejeris, Rolandas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Straipsnyje analizuojama betono gamybos įmonės veiklos specifika. Akcentuojamos 2 kryptys, būdingos šiam sektoriui – gamyba ir paslaugų teikimas. Išnagrinėti literatūroje mokslininkų suformuoti marketingo strategijos ...
    • Fiskalinės decentralizacijos principai ir vietiniai mokesčiai Lietuvoje 

      Slavinskaitė, Neringa (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Straipsnyje nagrinėjami vietiniai mokesčiai Lietuvoje kaip viena svarbiausių fiskalinės decentralizacijos šalies viešajame sektoriuje įgyvendinimo sąlygų. Europos vietos savivaldos chartijos 9 straipsnio 3 dalyje nurodyta, ...
    • Informacinių technologijų įmonių pardavimų skatinimo veiksnių tyrimas 

      Grigaitė, Lina; Drejeris, Rolandas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Informacinių technologijų įmonių kūrimasis skatina didėjančią konkurenciją šiame sektoriuje. Taigi klientams kyla pagrindinis klausimas, kaip išsirinkti geriausią IT kompaniją, kuri greitai ir kokybiškai atliktų darbą, o ...
    • Laisvai samdomo darbo rinkos teoriniai aspektai 

      Kruglik, Jelena; Krivka, Algirdas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Straipsnyje nagrinėjami naujo tipo darbo rinkos– laisvai samdomo darbo, teoriniai aspektai. Tyrimas apima laisvai samdomo darbo koncepcijos, rinkos atsiradimo priežasčių, privalumų bei trūkumų iš darbdavio ir darbuotojo ...
    • Marketingas ir viešieji ryšiai, plėtojant kultūros įstaigų veiklą 

      Poplavskytė, Rūta; Melnikas, Borisas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Šiame straipsnyje yra siekiama atskleisti marketingo priemonių naudojimą kultūros įstaigose. Kadangi šiais laikais siūloma didelis pasirinkimas įvairių paslaugų ir konkurencija labai didelė, kultūros įstaigos privalo savo ...
    • Verslas XXI amžiuje: 17-oji teminė Jaunųjų mokslininkų konferencija "Mokslas - Lietuvos ateitis" 

      Vilnius Gediminas Technical University; Vilniaus Gedimino technikos universitetas; Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management (2014)