17-oji konferencija "Verslas XXI amžiuje" (2014) / 17th Conference "Business in XXI Century" (2014)
Recent Submissions
-
ERTMS taikymo galimybės įvertinimas geležinkelių eismo valdymo sistemų problemai spręsti
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Šiame straipsnyje nagrinėjama Europos geležinkelio eismo valdymo sistemos (ERTMS) taikymo galimybė sprendžiant geležinkelio transporto eismo valdymo sistemų nesuderinamumo problemą, siekiant išvengti neigiamų nesuderinamumo ... -
GIS taikymas transporto priemonėse
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje nagrinėjamas geografinių informacinių sistemų (GIS) taikymas transporto priemonėse. Aptariamas straipsnio objektas – palydovinių navigacinių sistemų taikymo galimybės transporto priemonėse. Išanalizuota GIS ... -
Variable conditions of enlargement process of European Union: scope, Europanization process, social integration
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)This article goal, identify the economic development and development policies in the Central and Eastern European countries in last two decade, based on the decline of Europeanization in the existing EU to the impacts of ... -
Marketingo tobulinimas plėtojant Lietuvos aukštųjų mokyklų tarptautines nuotolines studijas
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Globalizaciniai procesai ir informacinių technologijų plėtra sukuria palankią terpę nuotolinių studijų internacionalizavimui ir užsienio studentų auditorijos pritraukimui, bei, tuo pačiu, sąlygoja tarptautinės konkurencijos ... -
Socialinių tinklų vaidmuo muzikos festivalių marketinge
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Šiandieninis vartotojas tampa vis atsparesnis tradicinėms marketingo priemonėms bei reklamai. Tai skatina organizacijas ieškoti naujų, modernių būdų pasiekti klientą. Veiksminga marketingo strategija itin aktuali ... -
Significance of international logistics development
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)The article analyzes the importance of development of international relations, exchange of innovations, products and services as a very important logistics solutions and logistics business development. Using the latest ... -
Tarptautinis marketingas plėtojant logistikos paslaugas: inovatyvūs sprendimai
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje analizuojamas lietuvių ir užsienio autorių požiūris į tarptautinį marketingą bei logistikos paslaugų plėtros galimybes, taikant inovatyvius sprendimus. Norint pasisekimo logistikos ar kitokios srities versle, ... -
Marketingas plėtojant elektroninę prekybą
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Elektroninė prekyba yra viena iš sparčiausiai tobulėjančių verslo sričių, ji turi potencialo suteikti įmonėms konkurencinį pranašumą. Viena svarbiausių elektroninės prekybos problemų – nepakankamas vartotojų pasitikėjimas. ... -
Communication and support of international business e-negotiation
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Internet, computing and communication technologies provide new opportunities to design and implement programs that may support the negotiators. In the international remote negotiations negotiation support system plays a ... -
Projektų atranka ir išteklių paskirstymas verslo projektų portfelyje: mokslinės literatūros apžvalga
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Dabartinės ekonominės sąlygos ir konkurencinė aplinka verčia daugelį organizacijų ieškoti efektyvesnių valdymo formų, tame tarpe ir taikyti projektų portfelio valdymą. Siekiant optimaliai paskirstyti ribotas lėšas tarp ... -
The impact of globalization on the selection of financial markets
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)In this paper author emphasizes investment concept and argues, that it is inadequate to determine Abstract. The authors distinguish the concept of financial markets and their mutual relationships. Great attention is given ... -
Investicinio projekto daugiakriterinis vertinimas
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Investuotojams sunku priimti investicinius sprendimus, nes dažnai pagal vienus rodiklius projektas gali būti naudingas ir efektyvus, o pagal kitus net netinkamas įgyvendinti. Investicinio projekto efektyvumo vertinimo ... -
Privalomo sveikatos draudimo fondo finansinių srautų formavimo ypatumai
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Sveikatos apsaugos sistema Lietuvoje susiduria su ribotais finansiniais ištekliais. Tačiau, jokia valstybė nėra pajėgi padengti visų sveikatos priežiūros išlaidų. Būtent šių ribotų išteklių optimalus panaudojimas ir yra ... -
Įmonių darnios plėtros įgyvendinimo prielaidos
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Darnios plėtros koncepcijos įgyvendinimas neįmanomas be visuomenės ir verslo įsitraukimo į šį procesą. Praktika rodo, kad įmonės daugiau dėmesio skiria ekonominiams tikslams, o visuomenės gerovei ir aplinkos apsaugai ... -
Aukštųjų mokyklų konkurencinio pranašumo formavimo ir vertinimo analizė
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje atlikta konkurencinio pranašumo aukštosiose mokyklose vertinimo teorinių aspektų analizė. Konkurencingumą nelengva išmatuoti ir apibūdinti keliais parametrais. Aukštųjų mokyklų konkurencinis pranašumas yra ... -
Impact of women empowerment on work performance: Malaysian banks
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)This study aims to identify the impact of women’s empowerment on work performance in Malaysian banks, while describing the creativity and competency of their work performance. This paper therefore focuses on the empowerment ... -
Aukštųjų technologijų sektoriaus inovacijų valdymo perspektyvos
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Aukštųjų technologijų sektorius susiduria su dinamiškais pokyčiais ir reikalauja adekvačių inovacijų valdymo priemonių. Atkreiptinas dėmesys į atvirų inovacijų paradigmos poveikį inovaciniams procesas ir tarptautiniam ... -
Alkoholio vartojimas: socialiai atsakingas marketingas
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje nagrinėjamos socialiai atsakingo marketingo strategijos. Šiam tikslui pasiekti pateikti ir išanalizuoti socialiai atsakingo marketingo apibrėžimai. Išanalizavus mokslinę literatūra, pateikti socialiai atsakingo ... -
Fiskalinės decentralizacijos principai ir vietiniai mokesčiai Lietuvoje
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje nagrinėjami vietiniai mokesčiai Lietuvoje kaip viena svarbiausių fiskalinės decentralizacijos šalies viešajame sektoriuje įgyvendinimo sąlygų. Europos vietos savivaldos chartijos 9 straipsnio 3 dalyje nurodyta, ... -
Betono gamybos įmonių marketingo strategijos rengimo modelis
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje analizuojama betono gamybos įmonės veiklos specifika. Akcentuojamos 2 kryptys, būdingos šiam sektoriui – gamyba ir paslaugų teikimas. Išnagrinėti literatūroje mokslininkų suformuoti marketingo strategijos ...